Reguliarūs ir kokybiški lytiniai santykiai yra būtini, norint pilnavertiškai džiaugtis gyvenimu. Visgi, dažnai atsiranda kliūčių, kurios trukdo mėgautis šiaip malonumais, tad toliau rasite keletą patarimų kaip labiau pažinti savo kūną ir mėgautis kokybišku seksualiniu gyvenimu.

Kas trukdo seksualiniam potraukiui?

Visas priežastis, mažinančias seksualinį potraukį, galima suskirstyti į dvi grupes. Tai fiziologinės priežastys ir psichologinės priežastys. Fiziologinės priežastys dažniausiai atsiranda menopauzės metu ar po gimdymo – sumažėja makšties jautrumas, padidėja makšties sausumas. „Ąžuolyno klinikoje ir SPA“ šias problemas sprendžiame taikydami du veiksmingus metodus:

Femilift lazerinės ginekologijos procedūra

Šiai procedūrai atlikti naudojame specialų gamintojo „Alma“ lazerį. Lazerio spinduliai padeda atkurti makšties sienelės audinius, padidina makšties jautrumą, pagerina makšties lubrikaciją ir tai padeda lengviau susijaudinti ir pasiekti orgazmą. Procedūra paprastai trunka iki 30 minučių ir rezultatas jaučiamas jau iškart po jos.

Kiti būdai kaip padidinti moters libido

Naudokite afrodiziakus. Yra daugybė vaisių, žolelių, daržovių, kvapų kurie padeda pažadinti aistrą. Avokadai, česnakai, bananai – visi jie ir dar daugiau yra tinkami pakurstyti potraukį.

Adrenalinas. Išbandykite kažką ekstremalaus kartu su savo partneriu. Nebūtina šokti iš lėktuvo parašiutu, galima užsiimti kažkuo paprastesniu ir ne taip gąsdinančiu. Yra įrodyta, kad adrenalinas stimuliuoja ir seksualinį potraukį.

Taurė raudono vyno. Bet tik viena! Raudonas vynas padeda kraujotakai, tad tai yra būtent tai ko jums reikia. Pakankamas kraujo pritekėjimas į makštį, padidina jautrumą, susijaudinimą ir patiriamą malonumą. Daugiau negu viena taurė sumažins pojūčius, tad nepersistenkite.

Išbandykite jogą. Joga padeda geriau susidoroti su stresu ir kasdiene įtampa. O tai pašalina vieną iš kliūčių, trukdančių susijaudinimui. Be to, joga gerina kraujotaką, o apie kraujotakos įtaką jau ką tik skaitėte.

Artumas su partneriu. Tai yra vienas svarbiausių, seksualiniam susijaudinimui reikalingų elementų. Artumas, apsikabinimai, bučiniai ir glamonės išskiria reikalingus hormonus ir didina ilgalaikį potraukį.

Sportas. Kaip ir joga, sportas padeda kovoti su stresu ir gerina kraujotaką. Be to, sportavimas kartu su savo partneriu duos dar geresnį rezultatą.

Kaip pasiekti orgazmą?

Žinoma, moters lytinis susijaudinimas nėra lygu moters orgazmas. Moterų orgazmai yra subtilesni negu vyrų. Norint suprasti kaip pasiekti orgazmą moteriai, visų pirma, reikia suprasti, kad moters orgazmas gali būti kelių tipų:

Klitorinis orgazmas. Klitorinis orgazmas pasiekiamas stimuliuojant klitorį. Klitoris yra itin jautri kūno dalis, mažame plote turinti tūkstančius nervų galūnėlių. Šis orgazmo tipas apibūdinamas kaip trumpai trunkantis, bet labai intensyvus.

Vaginalinis orgazmas. Tai yra įprastos sueities metu patiriamas orgazmas, bet yra nustatyta, kad šio tipo orgazmą pasiekti yra sunkiau negu klitorinį. Pats orgazmas trunka ilgiau ir apima visą kūną.

Mišrus orgazmas. Tai yra orgazmo rūšis, kurio metu susimaišo aukščiau aprašyti, klitorinis ir vaginalinis, orgazmai. Tai yra itin intensyvus ir ilgai trunkantis potyris, bet akivaizdu kad ir sunkiausiai pasiekiamas. Bet atsargiai, jūsų partneris iš pradžių gali būti nepatenkintas, kad sueities metu liesite save ten. Jam gali pasirodyti, kad jums jo neužtenka, tad leiskite jam atlikti abu dalykus vienu metu – masažuoti jūsų klitorį ranka ir atlikti įprastą suartėjimą. Po kelių sėkmingų kartų ir jūsų reakcijos, jam daugiau nebekils abejonių ką apie tai galvoti.

Svarbiausia nebijoti pažinti save – masturbacija yra pats lengviausias būdas tam. Taip pat, sakykite savo partneriui kas jums patinka ir tobulėkite kartu. Pabandykite pasiekti abi orgazmo rūšis, galbūt jūsų kūnas yra labiau „pritaikytas“ vienai iš jų. Ir svarbiausia, neapsiribokite sau įprasta patirtimi, džiaukitės gyvenimu ir jo teikimais malonumais!

Daugiau apie procedūrą: http://www.azuolynospa.lt/seksualiniu-sutrikimu-gydymas-moterims/libido