TRX treniruotė (angl. „Total Resistance Exercises“), tai viso kūno mankšta, kurioje naudojami speciali treniruotėms skirta diržų sistema. Šios treniruotės metu, reguliuojamų diržų pagalba treniruojami ir stiprinami viso kūno raumenys, lavinamas kūno lankstumas ir pusiausvyra.

Diržų sistema atliekama daug skirtingų pratimų naudojant savo paties kūno svorį. Treniruotė leidžia deginti kalorijas ir stiprinti jėgas naudojant savo kūno svorį. Kūnas, rankos, nugara ir kojos gali būti treniruojami be jokios papildomos įrangos, tik TRX diržų sistema, todėl tai labai universalus kūno lavinimo būdas, kuris puikiai tinka net pradedantiesiems.

Individualias treniruotes su TRX diržais veda ir taisyklingų pratimų ir judesių moko kineziterapeutas Saulius Balnanosis

TRX treniruotės privalumai:

  • treniruoja viso kūno raumenis;
  • stiprina raumenis;
  • didina jėgas;
  • gerina viso kūno lankstumą;
  • ugdo gerą laikyseną;
  • lavina pusiausvyrą;
  • gerina kūno stabilumą.

Kiek treniruočių rekomenduojama atlikti?

Įdirbiui pajusti rekomenduojama atlikti bent 12 treniruočių (visą mėnesį, 3 kartus per savaitę), tačiau, geriems rezultatams palaikyti, TRX treniruotės turėtų vykti nuolatos.

TRX treniruotės trukmė

60 minučių.

Kaina

30 Eurų.